افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

سفرنامه انتالیا۲

روز دوم
صبح هوا آفتابی بود پس تصمیم گرفتیم به پارک آبی آکوا برویم. این پارک در جنوب غربی آنتالیا و در ساحل دریای مدیترانه بود. پارک آبی آکوا پر از سرسره های بزرگ آبی بود. ما هم مشغول بالا و پایین رفتن از پله های سرسره های آبی روباز، تونلی و یو شکل، با تیوپ و یا بدون تیوپ و پرتاب شدن در آب و چاله فضایی و لذت بردن از این فضای جالب شدیم. در گوشه گوشه این پارک مسابقات تفریحی، استخر برای سنین مختلف، ماساژ، موسیقی، کافی شاپ و رستوران بود. به قسمت جامپینگ هم رفتیم که به نظر من نهایت هیجان بود. چون بلیط تمام روز پارک آبی را تهیه کرده بودیم، ناهار را در رستوران کنار استخر خوردیم. بعد از آن در کنار یکی از استخر ها آفتاب گرفیتم و کمی آرام شدیم. بعد کمی شنا کردیم و در آخر هم به قسمت دلفینها سری زدیم البته برای ورود به این قسمت باید بلیط جداگانه ای تهیه می کردیم. نمایش بانمک و جالب دلفین ها که تمام شد تازه فهمیدیم که چقدر خسته هستیم و حتی حال بلند شدن از روی صندلی نمایش را هم نداشتیم.
آکواریوم ترکیه آنتالیا
حالا خوب شد حوله آورده بودیم و مجبور نشدیم از آنجا تهیه کنیم چون خیلی مبلغش بالا بود.
به هتل رفتیم و چرت کوتاهی زدیم، قبل از غروب بیدار شدیم و به ساحل کنیالتی رفتیم. پرچم آبی به معنای امنیت و اجازه شنا بود. ما هم تنی به آب زدیم، آب دریا صاف و درخشان بود. منظره ها بسیار چشم نواز بودند مخصوصا که ما زمان غروب آنجا بودیم صحنه ی بسیار زیبایی بوجود آمده بود در کنار این ساحل آرام رستوران ها، مغازه ها و کافه هایی بودند که بر جذابیت آن می افزودند. برای شام به رستوران فسیلتی رفتیم. اگرچه خیلی گشتیم تا پیدایش کنیم ولی طعم غذای خانگی آن بسیار عالی بود اسم غذای ما یاپراک سارما بود و همه ی خستگی ما را از بین برد.
یاپراک سارما
بعد از شام عالی که خورده بودیم کلی انرژی گرفتیم و به مرکز خرید میگروس رفتیم که قیمتهایش خیلی بالا بود و ما فقط تماشا کردیم به نظر من که وقتمان را تلف کردیم. در نزدیکی همین مرکز خرید شهربازی آنتالیا بود، سری هم به آنجا زدیم و فقط یک بازی سوار شدیم. کلا خسته شده بودیم.
تنها جزیره مرجانی دنیا ، کیش ، که در ابهای خلیج فارس واقع شده است از توریستی ترین مناطق تفریحی ایران بحساب می آید. تور کیش را از دست ندهید. اگر قصد سفر به جزایر زیبای جنوب کشور را دارید میتوانید تور کیش را در سایت فاینداتور مشاهده کنید.