عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸

سفرنامه مشهد۲

روز دوم

صبح زود برای نماز به حرم رفتیم و بعد از صرف صبحانه در هتل به دیدن حمام مهدی قلی بیک رفتیم این حمام شامل بخشهای مختلف است و همچنین وسایل حمام در قدیم و گرمخانه، لوازم آرایش و غرفه همدان نیز هست. بعد از آن به موزه نان مشهد و موزه نادری رفتیم و از غرفه های اطراف کمی سوغاتی خریدیم. موزه نادری برایم جالب بود زیرا که ادوات جنگی دوره نادر شاه در آنجا به نمایش گذاشته شده بود. ناهار را در هتل خوردیم و کمی استراحت کردیم. عصر به پارک جنگلی وکیل آباد رفتیم. پر از درختان کاج و چنار و رودخانه ای با آب سرد بود. به نظرم انتخاب خوبی بود و عصر خاطره انگیزی را برایمان رقم زد. شام را در همانجا بودیم و بعد به کوهستان پارک شادی رفتیم. شهربازی خوبی بود تقریبا با شهربازی تهران برابری می کرد. در کنار آن باغ وحش بود که به دلیل تاریک شدن هوا، پذیرای بازدید کنندگان نبود. در سفر بعد حتما طوری برنامه ریزی می کنم که از این باغ وحش بتوانیم استفاده کنیم. با خستگی به هتل برگشتیم. شام سبکی انتخاب کردیم و خوابیدیم.

موزه نان مشهد

دبی از برترین مناطق توریستی دنیا به حساب می آید. تور دبی را از دست ندهید. اگر قصد سفر به دبی را دارید میتوانید تور دبی را در سایت فاینداتور مشاهده کنید.